,

AI – THE FEAT. BEST

Download AI THE FEAT. BEST MP3 RAR ZIP M4A AAC

Download AI THE FEAT. BEST (AAC / 256 KBPS / ZIP / UPCH-20438)

Description


Artist : AI
Title (Album) : THE FEAT. BEST
Release Date : 2016年11月2日

内容紹介 :

AIが自身の誕生日である11月2日にシングル「ハッピークリスマス / HEIWA / ミラクル」とコラボベストアルバム「THE FEAT.BEST」を同時リリースする。

シングルの表題曲「ハッピークリスマス」はCMのタイアップが決定しており、その詳細は10月下旬に告知される予定。「HEIWA」は2015年8月にAIの長女・平和が誕生したこと祝って海外のプロデューサーからプレゼントされた楽曲で、11月3日公開のアニメ映画「コウノトリ大作戦!」の日本語版主題歌に決定している。「ミラクル」は10月からスタートするフジテレビ系ドラマ「メディカルチーム レディ・ダ・ヴィンチの診断」の主題歌としてAIが書きおろした。

アルバム「THE FEAT.BEST」は総勢35組のアーティストとのコラボ音源を2枚のCDにパッケージした作品。The Jacksons、スヌープ・ドッグ、チャカ・カーン、Boyz II Menといった海外アーテイストや、青山テルマ、安室奈美恵、EXILE ATSUSHI、加藤ミリヤ、Zeebra、VERBALなどとのコラボ曲が収録される。さらに2014年発売のコンピ盤「宇多田ヒカルのうた -13組の音楽家による13の解釈について-」に収められたAIによる「FINAL DISTANCE」のカバーに、2001年の宇多田ヒカルによるオリジナルボーカルトラックを乗せた音源も収録。13年の時を隔ててAIと宇多田がデュエットしている。

「THE FEAT.BEST」の音源はSterling Soundのトム・コインが全曲リマスタリングを施して収録。ジャケットのアートワークはグラフィティアーティストのTOMI-Eが手がけ、新旧洋邦のコラボ曲を集めた今作にふさわしい和洋折衷なビジュアルに仕上げられている。

Tracklist


Lyric


1. MORIAGARO (feat. ジェレマイ)
2. My Baby (feat. Lloyd)
3. Let it go (feat. スヌープ・ドッグ)
4. Wavin’ Flag (Coca-Cola(R) Celebration Mix)
5. One More Try (feat. Chaka Khan)
6. Letter In the Sky (feat. The Jacksons)
7. Incomplete (feat. ボーイズⅡメン)
8. Beautiful (feat. Trey Songz) [Remix]
9. GOTTA GET MINE (feat. Bridget Kelly) [English Version]
10. After the Storm (feat. Che’Nelle)
11. STRONGER (feat. 加藤ミリヤ)
12. SCREAM (feat. JESSE)
13. FAKE (feat. 安室奈美恵) [BACHLOGIC Remix]
14. BUTTERFLY (feat. ANTY the 紅乃壱, 土屋アンナ & PUSHIM)
15. Still… (feat. AK-69)
16. Like a bird (feat. CORN HEAD)
17. 365 (feat. Deli)
18. WATCH OUT! (feat. AFRA & TUCKER)
19. No Generation Gap (feat. AI)
20. For my Sister (Japanese Version)
21. FINAL DISTANCE [13 years distance mix]/ AI + 宇多田ヒカル
22. SHOW IT OFF feat. Jim Jones & AI
23. MORIAGARO feat. Jeremih
24. My Baby feat. Lloyd
25. Let it go feat. Snoop Dogg
26. GOLDEN MIC [REMIX]feat. KASHI DA HANDSOME, AI, 童子-T, 般若 / ZEEBRA
27. Wavin’ Flag -Coca Cola(R) Celebration Mix with AI / K’NAAN
28. One More Try feat. Chaka Khan
29. Letter In The Sky feat. The Jacksons
30. Incomplete feat. Boyz II Men
31. No more / EXILE ATSUSHI + AI


1. MORIAGARO (feat. ジェレマイ)

作詞:Utada Hikaru
作曲:Utada Hikaru

気になるのに聞けない
泳ぎつかれて君まで無口になる

会いたいのに見えない波に押されて
また少し遠くなる

途切れないように Keep it going, baby
同じ気持ちじゃないなら tell me
無理はしない主義でも
少しならしてみてもいいよ

I wanna be with you now
二人でdistance縮めて
今なら間に合うから
We can start over
ひとつにはなれない
I wanna be with you now
いつの日かdistanceも
抱きしめられるようになれるよ
We can start soonerやっぱり I wanna be with you

ひとことでこんなにも傷つく君は
孤独を教えてくれる

守れない時 Keep on trying, baby
約束通りじゃないけど trust me
無理はしない主義でも
君とならしてみてもいいよ

I wanna be with you now
二人でdistance見つめて
今なら間に合うから
We can start over
言葉で伝えたい
I wanna be with you now
そのうちにdistanceも
抱きしめられるようになれるよ
We should stay together
やっぱり I need to be with you


2. My Baby (feat. Lloyd)

作詞:DJ LEAD・NAOtheLAIZA・JimJones・AI
作曲:DJ LEAD・NAOtheLAIZA・JimJones・AI

Hehh ain’t nothing changed we own the night nigger
Gurrr
Hey DJ LEAD what it is
How Japan feeling… Let’s get it

Trowing money in the air, I’m show it off
Bottles everywhere, I’m showing of
Baller of the year, I want it all
So I brought it all jus to show it off

The accident was my problem
I do what the fuck is real
Fly nigger from Harlem
Sold drugs was still
Bust that champagne
Pour it out till my cup spill
Most niggers talking shit
Them broke niggers never touched a mill
I’ve touched em and crushed Jams
Fucked up a couple mills
My nigger is kuku
They tucked still for a fucking thrill
Move forward every summer
New Jordan’s every number
My jewels heavy thunder
No dog don’t marrunna
I’m way out okinawaian
Spaced out smokin sour
Music loud but my music louder
For the long flights I need a perk
Watch white like a key at work
Bad bitch drove me a berserk
Nasssttyyy

Trowing money in the air, I’m show it off
Bottles everywhere, I’m showing ofBaller of the year, I want it all
So I brought it all jus to show it off

Riddin round and I’m getting it
Just Can’t keep up with these dollars spent
Vegas life/ stacking chips
Aye aye we on

I go hard for my money, tell me what you need
If you want it you can get it
Got that made from Japanese
Ummm I bet you like it
So good you wanna wife it

Get them rack s on racks on racks
Gotta hustle hard for them stacks on stacks on stacks
This one for the club tell the DJ play it back
Ddd DJ play it back ummm
When its for the paper I go all in
Not the NBA but I’m balling
Yaritai houdai yarerutameni dokomademo

We go hard for my money

Trowing money in the air, I’m show it off
Bottles everywhere, I’m showing of
Baller of the year, I want it all
So I brought it all jus to show it off

Riddin round and I’m getting it
Just Can’t keep up with these dollars spent
Vegas life/ stacking chips
Aye aye we on

Hey DJ LEAD you know we heavy hitting out this mother fucker
Vamp life
Ruru moshit could get spooky you heard me


3. Let it go (feat. スヌープ・ドッグ)

作詞:AI・Oretha Lee
作曲:AI・Oretha Lee・De-Capo

爆音のSpeakers
NO DRESS CODE! どこでも Sneakers
さぁ踊ろう(踊ろう) 手本はいらない
今はただ  楽しみたいだけ

We DRINKIN’ good
We SMOKIN’ good
We LIVING LIFE the way we should
1度きりの人生だから
We CELEBRATIN’ (カンパーイ!)
ボトル持って (カンパーイ!)
もっと踊って (止まらない!)
もっと踊って (終わらない!)

Hey! 世界中のみんなで
さあ もりあがろう
Pour it up, Pour it up riri
これは これは キミに!
TURN DOWN for what?
TURN DOWN for what?
A.I. and Jeremih about to turn this s/t up
All around the world, All around the world
準備出来たら もりあがろー Yeah

All day we been workin’ all dayWe stand all night we ain’t goin’ no where
But どんなに疲れてたって
仲間となら We can turn up all day (all day)

MORIAGARO…
MORIAGARO…
(さあみんなで思いっきり)
MORIAGARO…

All day we been workin’ all day
We stand all night we ain’t goin’ no where
But どんなに疲れてたって
仲間となら We can turn up all day (all day)

MORIAGARO…
MORIAGARO…
(さあみんなで思いっきり)
MORIAGARO…

人生は 一度だけ
やらなきゃいけないことだらけ
でもどうせなら楽しみたい
だから Hey!

MORIAGARO…


4. Wavin’ Flag (Coca-Cola(R) Celebration Mix)

作詞:Victoria Mwangi・Asian Bryant・Lloyd・Sean ‘Pen’ McMillion & Ralph ‘Vintage’ Jeanty for the Exclusives
作曲:D. Clax・Lloyd・Sean ‘Pen’ McMillion Victoria Mwangi・Asian Bryant

This roller-coasters never gonna end
It’s looking like we’re back at it again
Cause all we do is break up
To turn around and make up
So I get mad, and I’m jumping in your face
Then feeling like there’s nothing else to gain
But we got Love
And Love is enough
So every time I think I’m walking out the door
Thinking I’ll move on
Like I did before
But not without my baby
Not without my baby yeah

Girl I don’t wanna fight no more
Yeah I said it
Let’s move on and forget it
Cause I can’t even tell you what we’re fighting for
You said you’ve had enough
And you know I don’t wanna break up
Girl I wanna make up

That’s just my baby
He is a part of me
That’s just my baby
Here’s where I wanna be

It’s been four days with no callin’
You hidin’ out at yo friend’s house
Everybody got problems
Girl hit me up and let’s work ’em out
I know I said some things
I didn’t mean, didn’t mean
But I get so frustrated
when you scream, when you scream

I know that you’re mad, but what we got is real
Open up and let me know exactly what you feel How
do we get it back to how it
was before we broke up?
Get it back to being in love
We used to have fun
Now all we do is fight
Why does it go wrong when it feels so right?
I’m pullin’ out my heart
‘Cuz now I know for sure
that destiny is knockin’ at the door
Girl I don’t wanna fight no more
Yeah I said it
Let’s move on and forget it
‘Cuz I can’t even tell you what we’re fighting for
You said you had enough
When I know you don’t wanna break up
Boy I wanna make up

That’s just my baby
She is a part of me
That’s just my baby
Here’s where I wanna be

We just do this
over and over and over again
Cause we know what we got is real
And it’ll never end
Why you be acting all crazy
The arguing we did before
I don’t want it anymore

Girl I don’t wanna fight no more
Yeah I said it
Let’s move on and forget it
‘CuzI can’t even tell you
what we’re fighting for
You said you had enough
When I know you don’t wanna break up
Boy I wanna make up

That’s just my baby
She is a part of me
That’s just my baby
Here’s where I wanna be


5. One More Try (feat. Chaka Khan)

作詞:AI・Snoop Dogg
作曲:AI・DJ 2HIGH・UTA

DJ 2High
A.I.
Big Snoop Dogg
Let it go
ya digg?
No more drama for real tho
and you do no life, hey

Let it go
Let it go
Let it go now!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Gotta gotta let go
Gotta gotta let go
DRAMA, NO DRAMA HEY!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Gotta gotta let go
Gotta gotta let go
DRAMA, NO DRAMA HEY!

Oh I’m gonna wake up break up
Shake off all my stress
No worries, no more
(Let it go, let it go, let it go now)
Oh I’m gonna free myself
From all that’s got me down
(Haters see ya later)
They can’t hold me down

I don’t want it (I don’t want it)
I don’t need it (I don’t need it)
I’m taking back my life to set it free (Yeah)
I don’t want it (I don’t want it)
I don’t need it (I don’t need it)
Take the all pain away from me
So just disappear from my memory

Let it go
Let it go
Let it go now!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Gotta gotta let go
Gotta gotta let go
DRAMA, NO DRAMA HEY!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Let it goLet it go
Let it go now!

Gotta gotta let go
Gotta gotta let go
DRAMA, NO DRAMA HEY!

No more drama
No more fights
I’m moving on
I’m living my life

I gotta make a change
You argue too much
You’ll be callin’ me and pagin’ me
for what?

Just to bring me down I’m thru wit dat
Look mama you can’t be doing dat
you and dat loud mouth friend of yours
had a nigga bending corners
now you got me bending doors
I’m on to it
Don’t do dat
I dip through the beezak
and slide in my leezak
mac dat and crack dat a new one
and get 2 now I’m feeling brand new
pimps up say it snoop
what it is what it do
let it do what it’s spos’da
rollin’ on girl cause I’ma rolla coasta
I get what I’m ‘posta
and this is time and time is money and money is time so I’m gone

Gotta know when 2 let go
Gotta know when 2 let go
Gotta know when 2 let go of DRAMA

Gotta know when 2 let go
Gotta know when 2 let go
Gotta know when 2 let go of DRAMA

Let it go
Let it go
Let it go now!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Gotta gotta let go
Gotta gotta let go
DRAMA, NO DRAMA HEY!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Let it go
Let it go
Let it go now!

Gotta gotta let go
Gotta gotta let go
DRAMA, NO DRAMA HEY!


6. Letter In the Sky (feat. The Jacksons)

作詞:ZEEBRA・KASHI DA HANDSOME
作曲:AI・童子-T・般若・MASTERKEY

※これが伝説の ゴールデンマイク
限られた者のみが 許される
これが伝説の ゴールデンマイク
ニセモノのメッキなど すぐハゲる
これが伝説の ゴールデンマイク
生半可な気合いじゃ 潰される※

俺ならば (What!) 俺ならば (What!)
俺ならば楽勝 ブッ放すぞ

唸れ ゴールデンマイク こいつ握れば いつだって当然ハイ
ブチカマすぜ ヤバメな頂点ライム 守り抜くぜ 俺らの この世界
今日もHIPHOP調だとか HIPHOP風 なぎ倒して唸らす HIPHOP通
オーバーグラウンドじゃ 唯一のリアル
Shit BAD BOY達の願望満たす Dream
例えばLadies 例えば車 例えばクラブでの大伴振る舞い
例えば特注のチェーンとか ラグジュアリースイートはペントハウス
俺だって昔はただのファン CITTA’の裏で待った KRS-ONE
マジPUBLIC ENEMY NO.1 K DUBがDMCで俺がRUN
JAM MASTER JAYと 遊んだ晩 絶対忘れねぇ 奴はハーコーThug
俺もジブラ・ザ・イル・スキルとして無我夢中 今じゃココに居る
だが 今だ 渋谷を クルーズアラウンド
今だ 聞かして回る スーパーサウンド
今だ 夜のクラブで おふざけ 朝まで若手と トップ・オブ・ザ・ヘッド

描く青写真 夢がマスタープラン 硬く詰まった弾で 狙ったGun 常に
イメージする MY STAGE みんなが手挙げる先に 俺が立つ
部屋の窓は さしずめ 鏡がわり 一晩中向かって ラップしたり
きっと眼中なかろう 上の連中と 渡り合うチャンスあれば厳重
セキュリティ潜って上がる切れてる
ガキもZEEBRA フリースタイルで 受け入れてくれた
あの夜 あのセッション以来8、9、10年振りの セッション
今だ 広がる可能性 信じ楽しもうぜ このゲームだって
どうせ2日や3日じゃないぜ 磨きあげたマイク
それが ゴールデンマイク YO!

(※くり返し)

YO 俺のステージ (What!)
YO 俺のTIME (What!) 俺のNAME 勝ち取る

MICとGAME No music No life 語るなら Boyz & Girls
もっと4 Music! Mo VIBE! オリジナルワールド
オリジナルA.I. 刻むビートは軽快 抱くヒートはでっかい!
更に光らす ゴールデンマイク
Catch the GOLDEN MIC これから先も
つかんで Hold it tight! Never let go
今 BAD NEWSだらけの この時代 “Hate!” 理解出来ない
“Waite!”このままじゃ どーなんの未来 Say, Say, Say, What you dotta say
Do, Do, Do, what you gotta do 歌う言葉の意味伝えたい君に
ハードワークな日びノ 耳塞いでちゃ 無意味 (Please)
Open yo eyes Open yo mind もっといい風に変えてこーぜ この世界誰だって可能性あるって信じたい
But そっから その先は 自分次第! ノRight?!

これが伝説の ゴールデンマイク
つかんだら もうマジ絶対離さない
これが伝説の ゴールデンマイク
中途半端な気合いじゃ 伝わらない… Rights?
これが伝説の ゴールデンマイク
マジにならなきゃ 未来は変わらない
AIだったら (What!) AIだったら (What!)
何言われても I’ll Sing!

I won’t stop! Uh いい感じじゃん 渡しな回しな そのマイク
パス・ザ・マイクされ 下手打ちゃ明日はない
超ハイにヤバイビート 乗り放題 LOW RIDE
ベテランドライブ S-CLASSのソロマイク
童に子 その後にT また成功 この遊びに
命削り 1、2、3、4、5 MC 昔しゃ指ならしマネた SUPER RAPPIN’
素晴らしい文化 海越え伝わり 日本語踏んで くらわし
つながりOVERした HIP HOPシーン 一点突破したドープShit
まさに爆破 RAKIMのように MOVE THE CROWED
いくぞてめえ自身だぜ ルールは
今じゃ デカい世界 RAPPER DELIGHT だが簡単にゃ つかめねえ

このゴールデンマイク これが伝説の
ゴールデンマイク 本物の言葉で作られる
これが伝説の ゴールデンマイク
チンケなプライドは 崩される
これが伝説の ゴールデンマイク
ハッタリ フカシは すぐ ばれる

俺ならば (What!) 俺ならば (What!)
俺ならばサッと 韻はじくぞ YO

ガタガタ抜かすな 道開けろ雑魚 言わずと知れた 東京のカオ
どー出て来たのか 知ってんだろ? 般若 妄想族だ バカヤロウ
例えばカチコミ 例えばFreeStyle 例えば “Disるな” ハァ?
そりゃ無理ッスわ
例えば核心突くぜ ZEBBRA Undergroundが1番タフ
渋谷の街を生き抜く奴 おー? 取ってみ このMIC カス瞬殺
生きて実証 ゲトーのフロー 女 子供は勿論 唸らす不良
来いよ芸能界? 知らねーな え? 兄弟 引かねーわ クソの影響大なら
聞け 日本 HITPOPじゃねぇ HIPHOP これが伝説の

ゴールデンマイク 限られた者のみが
許される これが伝説の
ゴールデンマイク ニセモノのメッキなど
すぐハゲる これが伝説の
ゴールデンマイク 生半可な気合いじゃ
潰される 俺ならば (What!)

俺ならば (What!) 俺ならば むこう100年
離さねぇぞ


7. Incomplete (feat. ボーイズⅡメン)

作詞:Keinan Warsame・Andrew Bloch・Bruno Mars・Edmond Dunne・Jean Duval・Phillip
作曲:Keinan Warsame・Andrew Bloch・Bruno Mars・Edmond Dunne・Jean Duval・Phillip

なにげなく空見上げて
1日に感謝したくなる
愛や弱さ見せることを
恥ずかしいと思わないで

一人一人いろんなStory
誰もが通るみち
笑顔や感動は
涙無しじゃつくれない

一人一人の心一つに
信じることを恐れないで
We all say.

あの山も
あの空も
飛び越えて
風を感じたい

Now Wave Your Flag (×3)

あの山も
あの空も
飛び越えて
風を感じたい

Now Wave Your Flag (×3)
世界中にHappiness
Oh oh oh (all over the world)
Oh Oh Oh Oh Oh (yeah celebration)
Oh Oh Oh Oh Oh (siging this song)

君の希望 君の夢
生きるReason…途切れない
誇り高く 胸張って
その炎を消さぬように

きっと今日も耳澄ませば
きこえるはず the voice of love…
手をつないで 肩を組んで
笑いあって Everybody sing it now!

一人一人の心一つに
信じることを恐れないでWe all say.

あの山も
あの空も
飛び越えて
風を感じたい

Now Wave Your Flag (×3)

あの山も
あの空も
飛び越えて
風を感じたい

Now Wave Your Flag (×3)
Oh oh oh (let’s celebrate)
Oh Oh Oh Oh Oh (この瞬間を)
Oh Oh Oh Oh Oh
(let’s celebrate)(その感動を)
(let’s celebrate)(open up your door)
We all say.

あの山も
あの空も
飛び越えて
風を感じたい

Now Wave Your Flag (×3)

あの山も
あの空も
飛び越えて
風を感じたい

Now Wave Your Flag (×3)
Oh oh oh
Oh Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh Oh

And everybody will be singing it

Oh Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh Oh

世界中にHappiness


8. Beautiful (feat. Trey Songz) [Remix]

作詞:C.Mortime・C.Coley・S.Brown
作曲:Suamana’Swoop’ Brown

I took you for granted, anything that I wanted you made sure I had it
I knew you were a special kinda man and now that your gone
I can see that I made a mistake and I need you

I wanna know
Could you forgive for the things I’ve done wrong (Baby)
I need to know
Can I make things right Give me one more try

baby don’t you know it’s tragic

You don’t know what you’ve got til it’s gone
Baby we had our love, we had our way
If I only had you
Since you’ve been gone
I just need to know, baby

I wanna know
Could you forgive for the things I’ve done wrong (Baby)
I need to knowCan I make things right Give me one more try

You know I never meant to hurt like that
And if I could ya’ know I’d take it all back
I promise that the next time around
**Oooh!

I wanna know
Could you forgive for the things I’ve done wrong (Baby)
I need to know
Can I make things right Give me one more try

Sorry for the way that I treated you baby
Doing what I did you know I had to be crazy
I’ll give up everything to get you
I’m gonna do what it takes, I gotta do what it takes
Forgive me, forgive me,
you’re the 1 and only love of my life- please say that I can come back
I miss my best friend; I miss my best friend, Baby

Baby I’m sorry, I need you baby, can you forgive me.


9. GOTTA GET MINE (feat. Bridget Kelly) [English Version]

作詞:AI・D Lashine&C Jenkins
作曲:AI・King David“The Future”・D Lashine&C Jenkins

In the sky

ちょうどあなたのこと考えてた
何してるかな? 元気かな?って
思ってたんだよ
そっちの世界には (もう慣れたのかな)
どんな場所? どんな感じ?
聞きたいことが山ほどあるから!

I wish I could touch you
この手紙が
キミに届くように祈ってる
悲しい時もあるけど
I’m alright!!! 大丈夫
また会う日までこうやって
I write a letter… (In the sky)

I can still feel your presence
(Even though you’re gone)
I can still hear your heart beat
(Even though you’re not home)
There’s not a day that pass
That I don’t think of you
I find myself up late at night
Wondering what to do

I wish I could touch you
I wish I could feel youI wish I could see you
But you’re so far away

I wish I could Hold you
tell you that I love you
You’re so far away now
(but) the only thing I could do
Is write a letter… (In the sky)
Write a letter… (In the sky)

Even though you’re not here
(Wanna let you know I miss you)
So I’m writting this letter
(To show you that I love you)

Cause it still feel like you’re near
(Even though I know you’re far away)
I still keep you deep inside my heart
Each and everyday

I wish I could touch you
I wish I could see you
But you’re so far away

I wish I could hold you
You’re so far away now
(but) the only thing I could do
Is write a letter… (In the sky)
Write a letter… (In the sky)


10. After the Storm (feat. Che’Nelle)

作詞:AI・Jeff Miyahara
作曲:AI・Jeff Miyahara・Yuichi Hayashida

“Be yourself” is what you used to say
But I don’t know me anymore
Cause since we walked away from love
There’s a big hole right in my heart.

“Don’t be late” is what you used to say (used to say)
Staring at your number on my phone.
But now I’ve run out of excuses, no need to prove it.
Cause you don’t pick up anymore.

Thought I would be better on my own
Never knew the meaning of alone
Tick tick tock
Tick tick tock
(Time doesn’t wait for love)
Countin all the reasons in my mind
Feeling like I’m running out of time
Let me know if you’re missing me too.

Incomplete
Like a rose without a thorn
Incomplete
Like a heart without a home
Trying not to look back, but I can’t get over you.
I’m so Incomplete
Like a song without a verse
Incomplete
Like the skies without the earth
All I need is your love.
Slow down, and rewind the time
Can we turn the clock, when I was complete with you.

Turn the key to an empty room
Trying not to stumble in the dark
Remember how we’d light the candles
And I would melt in your arms.

New cologne, new relationships
There ain’t a thing that I could change
That wouldn’t stop my heart from beating, it’s you I’m needing
So come back into my life.

Thought I would be better on my own
Never knew the meaning of alone
Tick tick tock
Tick tick tock(Can’t take it anymore.)
Countin all the reasons in my mind
Feeling like I’m running out of time
Cause we both know this love to be true

Incomplete
Like a rose without a thorn
Incomplete
Like a heart without a home
Trying not to look back, but I can’t get over you.
I’m so Incomplete
Like a song without a verse
Incomplete
Like the skies without the earth
All I need is your love.
Slow down, and rewind the time
Can we turn the clock, when I was complete with you.

I bet you’re happier now
No I’m not…I’m still crazy in live for you
I bet there’s another around.
There no way that somebody could ever replace you

Take all the heartache and take all the lies
We’ll start it all over and write a new life

I miss you
I miss you

I need you
I need you

To cure all the pain in my heart

Incomplete
Like a rose without a thorn
Incomplete
Like a heart without a home
Trying not to look back, but I can’t get over you.
I’m so Incomplete
Like a song without a verse
Incomplete
Like the skies without the earth
All I need is your love.
Slow down, and rewind the time
Can we turn the clock, when I was complete with you.


11. STRONGER (feat. 加藤ミリヤ)

作詞:ATSUSHI・AI
作曲:UTA・ATSUSHI・AI

もうここに自由はない
繰り返したくない pain…
night & day

雨が降って それでも走って
光が差し込む場所まで
oh 生き抜いてみせる

晴れた心と罪悪感
uh 悲しみも
永遠に
この運命と戦っていく…

Don’t wanna cry no more…
ここから抜け出そう
Don’t wanna hurt no more…
自由を手にするまで
諦めるにはまだ少し早すぎる
Don’t wanna cry no more…

oh 流れるままに
生きてても on my mind… yeah…
愛の行方…

愛してたって傷つけあって…
もう繰り返したくない振り向かない
強くなりたい

どんなに振り回されても
uh この想いは
揺るがない
もう心に決めたから

Don’t wanna cry no more…
ここから抜け出そう
Don’t wanna hurt no more…
自由を手にするまで
諦めるにはまだ少し早すぎる
Don’t wanna cry no more…

どんなに強い雨に打たれたって
今の私には守るものがある I’m never gonna let go…

正義を掲げたって 誰も救えない
だから今は 生き抜く力をこの手に yeah

Don’t wanna cry no more…
yeah ここから抜け出そう
Don’t wanna hurt no more…
自由を手にするまで
諦めるにはまだ少し早すぎる
Don’t wanna cry no more…


12. SCREAM (feat. JESSE)

作詞:AK-69・AI
作曲:RIMAZI・AK-69・AI

やけにイラつく このまま帰れねぇ一人で呑んでく
もう汗かいたグラス見つめながら突入してくトンネル俺は男だから 男だけど 男はつれーよ なぁでもほら
泣き事 外で漏らしてちゃ 幸せがどこか飛んでく
なぁ今夜は、、、

[AI]
Baby, こっち向いて隠さないでいいんだよ、その涙は
Oh, It’s O.K… ここにいて
いつもあなただけの場所があるから

Yo, 来る日も来る日も働き詰め
いつしか気付けばちーとは売れ
歩けば「あれ、AK」とバレ
欲しがってくれるサインとか写メ
金も稼げるようになったからオフクロを楽さす
さぁオヤジ好きな車乗れる時が来たぜ BENZ に LEXUS
ガキの頃思い描いた未来の理想
余裕で現実はそれ以上 Life lika movie
こんな風に医者がお隣さんの TOWERの住人
Yo, Baby でもできねぇ満足
遠征に用意する JORDANは何足
結局追うのは金より伝説
でも今日はなんか疲れちまってる

[AI]
Baby, こっち向いて隠さないでいいんだよ、その涙は
Oh, It’s O.K… ここにいて
いつもあなただけの場所があるから

分かってくれるか 俺の性分
媚びなんぞ売らずに挑む勝負
大口たたくし 曲げねぇ信念
ICEBERG SLIM みてなこのトーク
気にくわねぇ 俺の成功
ツレだと思ってたあいつもそう
傲慢 横柄 何とでも言え
俺は一人でも なんともねぇ

やけにイラつく このまま帰れねぇ一人で呑んでく
もう汗かいたグラス見つめながら突入してくトンネル
俺は男だから 男だけど 男はつれーよ なぁでもほら
泣き事 外で漏らしてちゃ 幸せがどこか飛んでく
なぁ今夜は、、、

[AI]
Baby, こっち向いて隠さないでいいんだよ、その涙は
Oh, It’s O.K… ここにいて
いつもあなただけの場所があるから

じゃ教えてくれ俺に

あなたにとって大切なもの
私にとっても大切なんだよ
And we both know 繋がってる
どんな時もキミを守るから

[AI]
Baby, こっち向いて隠さないでいいんだよ、その涙は
Oh, It’s O.K… ここにいて
いつもあなただけの場所があるから

俺が安まる場所はここ

男は外で戦う生き物
涙は決して見せないもの
なら安らぐとこ おめぇならどこ?
俺が安まる場所なら、ここ


13. FAKE (feat. 安室奈美恵) [BACHLOGIC Remix]

作詞:AI
作曲:AI・UTA

Let me take you for a ride
Gonna, wanna put your hands up high

My life, I ride
This time I

Feel like I rule the world
Nobody can stop me now
Feel like I rule the world

Take me このまま遠くへ
君とならGoalがなくてもいい

あぁ 肌に感じてたい この自由を
あぁ 今が終わって欲しくない

君と過ごす時間 どれだけあっても
いつも足りない (Time goes by so fast)
When I’m with you
この世界を手に入れたよう

Feel like I rule the worldNobody can stop me now
Feel like I rule the world

Hear me 私の鼓動
見つめ合えるのも あともう少しだけ

そう 君に会えない時の分まで
抱きしめたい(I wanna hold you now)
目の前に貴方がいる 今は

Feel like I rule the world
Nobody can stop me now
Feel like I rule the world

Feel like I rule the world
Nobody can stop me now
Feel like I rule the world

Life, what a beautiful life
When I have you

Time, there’s always not enough time
When I’m with you


14. BUTTERFLY (feat. ANTY the 紅乃壱, 土屋アンナ & PUSHIM)

作詞:Blush・AI
作曲:Jerry Duplessis・Arden Altino・Akene Dunkley・Blush

I gotta get mine
Hey,I gotta get mine

どんなにオシャレしても
髪形を変えても
あなたはここにいないし
会う時間も無い
「また別の日に…」
とか 意味分からない
私じゃダメなの??

あなたのために
こんなに尽くしてるのに
Make u feel good like a man should
教えて Baby

I gotta get mine
Now it’s my time
I’ve put up with enough
And enough is too much
I gotta get mine
I gotta get mine, yeah

Can’t say I didn’t give my all
Came running everytime you call
You make it hard to give a damn
I forgot how to careMaybe you will change this time
But that’s what I said last time
Why can’t you just get it right

Cause I’ve been good to you lately
I’ve been such a f**king lady
Make you feel good like a man should
I’m telling you baby, oh

I gotta get mine
Now it’s my time
I’ve put up with enough
And enough is too much
I gotta get mine
I gotta get mine, yeah

2人だけの時間が欲しかった
それだけなのに…
How I feel right now, don’t think you could take it
I loved, I cried, I sacrificed
Could you do it for me

I gotta get mine
Now it’s my time
I’ve put up with enough
And enough is too much
I gotta get mine
I gotta get mine, yeah


15. Still… (feat. AK-69)

作詞:Matthew“Damario”Quinney・Joseph Macklin・Carlos“Los”Jenkins・David“Davix”Foreman・Dashawn“D.White”White・Thomas“Tom Jack”Jackson
作曲:Matthew“Damario”Quinney・Joseph Macklin・Carlos“Los”Jenkins・David“Davix”Foreman・Dashawn“D.White”White・Thomas“Tom Jack”Jackson

Silence seems so loud
When no one’s around
You reaching for someone
Cuz you ain’t felt love in a while
I see you hurting
Cuz it shows
You feel like you’re just all alone
All cried out of tears
Cuz over the years
I get nothing but bad luck
Given all you can give
Seems like it gets worse
Before it gets better
Seems like you’re all alone
And everything is wrong but

You don’t have to be afraid
I know it gets rough but it will be OK
It’s gonna get better
(It’s gonna get better, It’s gonna get better)
If you believe
Just you wait and see
Troubles they don’t last always
And after the storm it comes a brighter day
It’s gonna get better
(It’s gonna get better, It’s gonna get better)
For you if you just believe

That you’re a winner, even though
At times you wanna give up, don’t give up
Keep fighting for a change, for a change
Don’t worry about what will come your way
Can’t stop crying these tears
Cuz over the years
You get nothing but bad luck
Given all you can give
Seems like it gets worse
Before it gets betterSeems like you’re all alone
And everything is wrong but

You don’t have to be afraid
I know it gets rough but it will be OK
It’s gonna get better
(It’s gonna get better, It’s gonna get better)
If you believe
Just you wait and see
Troubles they don’t last always
And after the storm it comes a brighter day
It’s gonna get better
(It’s gonna get better, It’s gonna get better)
For you if you just believe

You don’t gotta let go because it’s rough
Cuz the going gets going just at the point of giving up
Can’t stop crying all night
Crying all night long

For every tear that you cry
Just know that it makes you
a stronger person deep inside
You can’t give up
Don’t give up
It’s gonna be OK

You don’t have to be afraid
I know it gets rough but it will be OK
It’s gonna get better
(It’s gonna get better, It’s gonna get better)
If you believe
Just you wait and see
Troubles they don’t last always
And after the storm it comes a brighter day
It’s gonna get better
(It’s gonna get better, It’s gonna get better)
For you if you just believe


16. Like a bird (feat. CORN HEAD)

作詞:michico AI
作曲:YAKKO michico

※まだまだこれから work ya body body
右から左に move ya body body
how do you like it, baby?
shake it fast shake it slow
やめないでこのまま don’t stop, don’t quit!※

この頃落ちてる訳なんて i can’t tell you
噛合ってないのは会話だけじゃない
それなら身体で確かめ合いたい
he don’t know how i feel ダメにしたくないのに

このノリは b**** やな感じ 察知
are we gonn’ be cool? またあげてく
もう一度火がつく follow follow me, now???
逆撫でするように目隠しをして

(※くり返し)

絡まって乱れる 逆らって煮詰まる
スクラッチだらけの関係は make me be sick
こうやってる間にも崩れそう今にも
why don’t you stop playin’ me out
気が気じゃないのは

負けたくない game 少し不利 damn!
だからなに what? 意地になる but,もう一度溺れてこの bootylicios
病みつきな目つき 何回でも to the end

Move it Side 2 Side Front 2 Back
Yhea Do that thang*2 Work it Do that thang*2
かなリヤパイ(?) But マダ早い
Show ya! 今までにない my Skill’s
You Can’t Steal
誰にもマネ出来ない、Cause I’m the オリジナル A.I.
ボッと燃え上がるように Uh,Uh もっと大げさに babydaddy Uh, Uh
そっとポエムささやくよリ Rough, Rough
SUITE CHIC and AI we don’t give a damn!
Hit me on a hip if You wanna dip
Let’ssss Go!!!

(※くり返し)

まだまだこれから Uh Uh,,,,,,up and down
右から左に move to the rite to the left
もうちょっと続けて Uh Uh……uh uh uh
限界が来るまで don’t stop, don’t quit
まだまだこれから come on SUITE CHIC
右から左に coast 2 coast
もうちょっと続けて Uh Uh,,,,,,uh uh uh
限界が来るまで ain’t no stoppin’ me!

(※くり返し)


17. 365 (feat. Deli)

作詞:MOMO“mocha”N.
作曲:SKYBEATS・JOVEEK MURPHY・DAISUKE SHIKATA

I’m in need of Oxygen, Give me Oxygen, I need Oxygen

I don’t know where I wanna go
行き先はもうどうでもいい、連れってって
ここではないどこかへ (yeah)
常識なんかはとっくの昔に
無くなった概念でしょ
ご存知の通りCrazy world (world)

あなたもあたしも戻る宛て無いから
何も怖くない
Together, let’s do the extreme

(Don’t need it)
お手本は要らないよ
どれも基準になんないよ
I’m in need of Oxygen, Give me Oxygen, I need Oxygen
(What’s decent?)
マトモって何だっけ?
勝手に誰かが決めただけ
I’m in need of Oxygen, Give me Oxygen, I need Oxygen

Maybe everyone is wrong now
誰に頼ったって答え教えてくれない
結局は誰も知らない (no)
聞きたい事は沢山あって
でもこの調子だったら
また日が暮れてしまうから (から)
あなたもわたしも止める人いないから
失うものは無い
Together, let’s do the extreme

(Don’t need it)
お手本は要らないよ
どれも基準になんないよ
I’m in need of Oxygen, Give me Oxygen, I need Oxygen
(What’s decent?)
マトモって何だっけ?
勝手に誰かが決めただけ
I’m in need of Oxygen, Give me Oxygen, I need Oxygen

信じられるものなど (Where is the trust)
その手以外はどこにあるの? (Oh, tell me where)
I’m in need of Oxygen,
Give me Oxygen,
I need Oxygen
創って行こう
わたしたちで
Yeah

(Don’t need it)
お手本は要らないよ
どれも基準になんないよ
I’m in need of Oxygen, Give me Oxygen, I need Oxygen
(What’s decent?)
マトモって何だっけ?
勝手に誰かが決めただけ
I’m in need of Oxygen, Give me Oxygen, I need Oxygen


18. WATCH OUT! (feat. AFRA & TUCKER)

作詞:AI・Miliyah
作曲:AI・Miliyah・T.Kura

Strong, be strong 忘れないで
必死にしがみつくの
この感情 信じてそう 生きているyeah
どんな未来も
I will survive

I won’t stop this game
Life is not that easy

Do you see what I see
自分がエネミー
今日に負けずに
伸ばす背すじ
No more ジェラシー
Some more chemistry
Hey you better be ready!

何度でも 何度でも
傷付いても 走っていくよ
涙 光 強さを
I’m okay
I can be stronger(baby)

時にI wanna give it up all
でも隠したい自分の限界なんてないと…
強がりかもしれない、でもやっぱり
全ては見せたくない

(Do you do you wanna bring it up)
冷たい
(Do you do you wanna bring it down)
体を隠してきた涙が溶かしたあの日
(Do you do you wanna bring it up)
夜空を
(Do you do you wanna bring it down)
見上げて誓う 深夜2時の交差点

何度でも 何度でも
傷付いても 走っていくよ
涙 光 強さを
I’m okay
I can be stronger(baby)
私は私で
誰かが決めた道なんて歩くわけないRight
本当は泣きたい
でも強くありたい
自分の力を今日も求めてるから

(Do you do you wanna bring it up)
不安な
(Do you do you wanna bring it down)
夜もある だけど逃げ出すのは簡単だからそうでしょ
(Do you do you wanna bring it up)
自分の
(Do you do you wanna bring it down)
意思をもって誰にも惑わされないように

何度でも 何度でも
傷付いても 走っていくよ
涙 光 強さを
I’m okay
I can be stronger(baby)

本当は辛い時
本当は抱きしめて欲しい
But I can’t say(But I can’t say)
言えないよ(言えないよ)
「大丈夫」
I can be stronger(baby)

何度でも 何度でも
傷付いても 走っていくよ
涙 光 強さを
I’m okay
I can be stronger(baby)

何度でも 何度でも
傷付いても 走っていくよ
涙 光 強さを
I’m okay
I can be stronger

We just stay strong 何度でも
We just stay strong
We just stay strong どこまでも
We just stay strong


19. No Generation Gap (feat. AI)

作詞:TIGER・Marek Pompetzki・Paul NZA・Chantal Kreviazuk・Tanya Lacey
作曲:TIGER・Marek Pompetzki・Paul NZA・Chantal Kreviazuk・Tanya Lacey

弱肉強食この world to be sure
きりぬけてく you’re so independent
You never ever fear
負けず嫌いの性格がいいけど
笑顔の隙間 just one second
見てしまった tears

No no I can’t let it go
知らせてよ
そのSOS

I’ll be your Wonder Woman
いつでも
Just call me, I’ll be there
Nothing but Wonder Woman
どこでも
飛んでゆく I swear

Wonder Woman…

プレッシャーこそ私のエクスタシー
言い切る強気うらはらに
溢れてくストレス
反動で溺れてくラブストーリー
そこに未来などないのに
脱ぎ捨てるの dress?

No no I can’t let it go
知らせてよ
そのSOS

I’ll be your Wonder Womanいつでも
Just call me, I’ll be there
Nothing but Wonder Woman
どこでも
飛んでゆく I swear

I’ll be your Wonder Woman
Whenever you need
I never let you down
Nothing but Wonder Woman
Whenever you are
Can’t you see I’ll be around

You don’t need to be perfect
誰にだって
泣きたい日がある
Girl you’ll shine one day

I’ll be your Wonder Woman
いつでも
Just call me, I’ll be there
Nothing but Wonder Woman
どこでも
飛んでゆく I swear

I’ll be your Wonder Woman
Whenever you need
I never let you down
Nothing but Wonder Woman
Whenever you are
Can’t you see I’ll be around

Wonder Woman…


20. For my Sister (Japanese Version)

作詞:AI・Miliyah・VERBAL・Lucas Valentine(AMBUSHR(R))・H.SU(AMBUSHR(R))
作曲:AI・Miliyah・VERBAL・Lucas Valentine(AMBUSHR(R))・H.SU(AMBUSHR(R))

We keep on moving movin
イヤなら move it move it!
You say 無理無理 but
We just wanna be free
We just gon do it do it
Ain’t nothing to it to it Oh〜
Do my own thing

We keep on moving movin
イヤなら move it move it!
You say 無理無理 but
We just wanna be free
We just gon do it do it
Ain’t nothing to it to it Oh〜
A.M.V…

NEW GAME… ここから先は
全くニュールール書き出す
権力の輪、乱す
かき散らす、They watchin us
Go ゲリラ、行く先々ヒステリア
Everywhere 1+1から10引き出す
AI、Miliyah、バーバル集まった、これはシリアス

Wanna see you work that body
Go ahead 次は誰?
止まらない、どこまで
FREESTYLE FREESTYLE
Wanna see you work that body
Go ahead 次は誰?
止まらない、どこまで ON & ON & ON & ON &…

A.M.V…
You know I…

Wanna live my life I wanna take it little higher
振り向かずに Run free
Gonna live my life we gonna take it little higher
この人生を Complete
We can do this all night long
かけるなら今しかない
We can do this all night long
Come on! Come on! Come on!
Jump on!

We keep on moving movin
イヤなら move it move it!
You say 無理無理 but
We just wanna be free
We just gon do it do it
Ain’t nothing to it to it Oh〜
A.M.V…

Wanna see you work that bodyGo ahead 次は誰?
止まらない、どこまで
FREESTYLE FREESTYLE
Wanna see you work that body
Go ahead 次は誰?
止まらない、どこまで ON & ON & ON & ON &…

Wanna live my life I wanna take it little higher
振り向かずに Run free
Gonna live my life we gonna take it little higher
この人生を Complete
We can do this all night long
かけるなら今しかない
We can do this all night long
Come on! Come on! Come on!
Jump on!

Le-le-le-le-le let go
Le-le-le-le-le let go
Le-le-le-le-le let go
I’ll do what I want yeah〜〜〜

エンターザエンパイア…全て(R) それか(C)
ビリオン超えてMAXIMILLIAN
楽しいコトは言われなくてもやるし
Can I see? Can I touch? Can I? Can I?
見して、貸して、触らせて
とか言ってる輩は寄せ付けない
寄せ付けない… Stop killin my vibe
キリマンジャロより高い高い
とこから let me SHINE n SHINE
足下 Reebok White on White
毎晩 朝まで Do or die

A.M.V…
You know I…

Wanna live my life I wanna take it little higher
振り向かずに Run free
Gonna live my life we gonna take it little higher
この人生を Complete
We can do this all night long
かけるなら今しかない
We can do this all night long
Come on! Come on! Come on!
Jump on!

We keep on moving movin
イヤなら move it move it!
You say 無理無理 but
We just wanna be free
We just gon do it do it
Ain’t nothing to it to it Oh〜

A.M.V…


21. FINAL DISTANCE [13 years distance mix]/ AI + 宇多田ヒカル

作詞:AI・JESSE
作曲:AI・JESSE

I Need All You To Freeze, Freeze
Steady, Now
I Need All You To Scream (yeah!)
Scream (yeah!) Yell it!!

熱気にBuzz Beat 常にNon Stop
会場満員 押されてSo Hotっっ
ButみんなJump Jump Jumpin’ Like What
かなりヤバめな人混みの中
横の人ともコミュニケーション
いつでもどこでも I Can Make Friends!
上も下も関係ないGeneration
遊びだって人生のEducation
とにかくまずは騒ぎますか!?
いつものように Get In 2 Da Sound♪
愚痴るより踊って Sweat It Out Now
You Know The Routine Don’t Ask Me How
Just…Move Ya Body Body
すーっとするまで
今日はアナタが Rule The Party Party
最後あけましょう みなでシャンパン今日はココでストレス発散!!

I Need All You To Freeze, Freeze
Steady, Now
I Need All You To Scream (yeah!)
Scream (yeah!) Yell it!!

本気で汗かいてびしょ濡れ 目ん玉瞳孔開いて挑むぜ
血管ブチ切れる直前 アドレナリン増加
飛ぶぜMusic knocks me out real good
雲を越え天高い所で Meet you I’m coming to get ya already in you
凍りかかった奴らをピック 砕き始めるWith my ice pick
Rhyme lyric キックするリップ 言葉の球つんだ
バトルシップ船長 Welcomes you with金の切符
乗ったら最後 サイコになるかも行けるとこまで
Yo 意味ない生命なんて無い 名言準備出来たら起立 敬礼

I Need All You To Freeze, Freeze
Steady, Now
I Need All You To Scream (yeah!)
Scream (yeah!) Yell it!!


22. SHOW IT OFF feat. Jim Jones & AI

作詞:AI
作曲:George Tashiro

電話の向こうで 彼の名前
呼んでる Some Girl…
(怪しすぎるでしょ!?)
すぐにかけ直すって そっから10 時間
バカにしてるとしか思えない!!

アイツとはもう懲り懲り
次のステップに1,2,3
(そう!) それくらいがちょうどイイ
ラジオからは“Billy Jean”
これに合わせてMove My Feet
(そう!) それくらいがちょうどイイ

(FAKE!) な言葉で
(FAKE!) なEyes で
(FAKE!)…もういらない

(FAKE!) 騙されて
(FAKE!) それでも
(FAKE!)…信じてた

(FAKE!) 他の娘と
(FAKE!) いつものこと
(FAKE!)…変わらない

(FAKE!) な関係
(FAKE!) 終わらせて
Baby Bye-Bye!!!

サヨナラしたいなんて 別にイイケド
後悔するのは (Baby あなたのほう)
他にもういたなんて 信じられない
「U→OUT!!」 Bye-Bye
(お出口はあちらのほう)

アイツとはもう懲り懲り
次のステップに1,2,3
(そう!) それくらいがちょうどイイ
ラジオからは” Hide & Seek”
これに合わせてMove My Feet
(そう!) それくらいがちょうどイイ

(FAKE!) な言葉で
(FAKE!) なEyes で
(FAKE!)…もういらない

(FAKE!) 騙されて
(FAKE!) それでも
(FAKE!)…信じてた

(FAKE!) 他の娘と
(FAKE!) いつものこと
(FAKE!)…変わらない

(FAKE!) な関係
(FAKE!) 終わらせて
Baby Bye-Bye!!!
おとぎ話のようなHappy Ending
手に入れたい…(いつか叶えたい)
ありのままの姿で良かった
でも違ってた…

アイツとはもう懲り懲り
次のステップに1,2,3
(そう!) それくらいがちょうどイイ
ラジオからは“Billy Jean”
これに合わせてMove My Feet
(そう!) それくらいがちょうどイイ
(FAKE!) な言葉で
(FAKE!) なEyes で
(FAKE!)…もういらない

(FAKE!) 騙されて
(FAKE!) それでも
(FAKE!)…信じてた

(FAKE!) 他の娘と
(FAKE!) いつものこと
(FAKE!)…変わらない

(FAKE!) な関係
(FAKE!) 終わらせて
Baby Bye-Bye!!!
(FAKE!) な言葉で
(FAKE!) なEyes で
(FAKE!)…もういらない

(FAKE!) 騙されて
(FAKE!) それでも
(FAKE!)…信じてた

(FAKE!) 他の娘と
(FAKE!) いつものこと
(FAKE!)…変わらない

(FAKE!) な関係
(FAKE!) 終わらせて
Baby Bye-Bye!!!
(FAKE!) な言葉で
(FAKE!) なEyes で
(FAKE!)…もういらない

(FAKE!) 騙されて
(FAKE!) それでも
(FAKE!)…信じてた

(FAKE!) 他の娘と
(FAKE!) いつものこと
(FAKE!)…変わらない

(FAKE!) な関係
(FAKE!) 終わらせて
Baby Bye-Bye!!!


23. MORIAGARO feat. Jeremih

作詞:AI・ANTY the 紅乃壱・ANNA TSUCHIYA・PUSHIM
作曲:AI・ANTY the 紅乃壱・ANNA TSUCHIYA・Masanori Mine

[AI]
(Like A Butterfly)
Ooh… Like A Butterfly
(Once In My Life Time)
どこまでも
(Like A Butterfly)
Hey… Like A Butterfly
(Ooh…)
You Can Fly! I Can Fly! We Can Fly!!

困難じゃない 道なんかない
To Make The Dream Come True…
奪う自由…Oh
時が経って 年取ったって
諦めたくない 情熱は消えない
羽を広げ(One Day) Like A Butterfly(Yeah)
Grow Up!(Oh…Oh…)大空へ!(Fly High 2 Da Moon)
I’m Gonna Fly Away (This Way Is Da Truth)

[ANTY the 紅乃壱》
体ひとつ飛べ まだ見ぬ未来
We can do it!! 未知なる時代
果てない衝動を開放 Alright 空向け手広げ Clap!!
踏み込んでみりゃえぇに 新天地どこ?
その為にゃ助走 始まりはここ
Female Power 咲かしたる花 大輪のバラ
目指すゴールはまだ

(Like A Butterfly)
目標ロックオン 手広げLadies
(Once In My Life Time)
Next Door 蹴破れ 獣道Let Go!!
(Like A Butterfly)
目標ロックオン 手広げLadies

(Ooh…)
You Can Fly! I Can Fly! We Can Fly!!

[ANNA TSUCHIYA]
When I feel loneliness inside
Wake me there’s nothing else to find
All beauty is surrounding me.
I hide my sad tear in the purple cloud.
I could open my eyes quietly.
Finally escape from darkness
I melt into the beautiful sky.

(Like A Butterfly)
Like A Butterfly
(Once In My Life Time)
Uh…Yeah!
(Like A Butterfly)
Yeah…Life Is Everything Everything’s Breathing
(Ooh…)
You Can Fly! I Can Fly! We Can Fly!!

[PUSHIM]
Hey Girls 全て脱ぎ捨てて
つまらない恋も捨てて Say“Good Bye”
Hey Boys この体から
甘い香りと力 感じない?
目線を上げて One Two Step
髪なびかせて One Two Step
知らず知らずに 誘ってる
We Are Like A Butterfly
Yes, We Can Fly High
描いた場所 You Want To Get
教えてあげる How To Get
今より上へ上へ
We Are Like A Butterfly
Yes, We Can Fly High

(Like A Butterfly)
Yeah Yeah Yeah Yeah
(Once In My Life Time)
Follow Me…
(Like A Butterfly)
Yeah Yeah Yeah Yeah
(Ooh…)
You Can Fly! I Can Fly! We Can Fly!!

[AI]
We Can Do It If We Believe It
Stand Up & Shout If You Feel It

(Like A Butterfly)
Like A Butterfly
(Once In My Life Time)
Follow Me…
(Like A Butterfly)
目標ロックオン 手広げLadies
(Ooh…)
You Can Fly! I Can Fly! We Can Fly!!


24. My Baby feat. Lloyd

作詞:AI・AK-69
作曲:AI・AK-69・JiN, DJ WATARAI

Why we try so hard?
原チャまたがり憧れたFling B
No moneyでClubのV.I.P
入れず眺めた美女にPlayerたち
Why we try so hard?
指くわえとるか その手に掴みとるか
どっちがいい I wanna be king
Sup A.I. We gotta go

何も感じない 傷つく言葉
何の意味もない Baby
あなたに私の何が分かるの?

My DREAM 壊されたくない
So I gotta be STRONGER
I know 恐れない Anymore
何度も繰り返したから

それでも足りないよ 願いは…
We got it goin’ on 止まれん
We just lika Rolling Stone
まだまだ叫びたいよ 想いは…
We don’t need back gear
So FRESH, So CLEAN

求めてたLife 現実になったら
何か違ってみえた Baby
Do you know what I mean
分かる? この気持ち…

My DREAM 夢は1つじゃない
So I gotta stay STRONGER
I know 奪われたくない
だから I try over and over again

時を刻む俺のAMBASSADOR
I’m in that BENTLEY
鷲掴むて成り上がる権利
夜風になびくBabyとHighway満たされる夜こいつぁPerfect
願ってもねえ あの頃の俺にとって
目の前に広がるこの光景 そうさAlways
夢に見続けてきたあの光景(Ay!)
TRINIDAD ROBUSTOSにモヒート 揺れるミント
昔話をもうちぃと 語らせろAmigo
ただのカスがもう今じゃエリート
ただしBlood, sweat & tears
伴うStory lika SHAKESPEARES
ほくそ笑むBaby
冗談じゃねえまだまだほど遠いVictory

それでも足りないよ 願いは…
We got it goin’ on 止まれん
We just lika Rolling Stone
まだまだ叫びたいよ 想いは…
We don’t need back gear
So FRESH, So CLEAN

We can run this GAME
Or we can let it go
You know you want it
Then don’t let go

鏡には 映る現実(イマ)
ごまかしはできない Baby…
Ayo 妥協はない 一生涯
いらねぇ後悔
You know what I mean
Put ya sets up
恐れとんな
Put ya sets up
Everybody

それでも足りないよ 願いは…
We got it goin’ on 止まれん
We just lika Rolling Stone
まだまだ叫びたいよ 想いは…
We don’t need back gear
So FRESH, So CLEAN


25. Let it go feat. Snoop Dogg

作詞:AI・CORN HEAD
作曲:AI・UTA

Yo yo to all de man dem en girl
Crew en crew big up uno chest
When me say
オレらの言葉 君の心の叫びか? Yo
たとえどんな道のりだとしても
やれるさきっと自分を信じろ
次々起こるどんなことも
オレらならきっと Kick it!!!

Fly like a like a bird もうすでに
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって
Fly like a like a bird こんな風に
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって

Ooh it’s gonna be alright
Everything will be fine
今はまだ笑えなくても
そのうちにきっと
時は流れYou’ll see
どうやって進めばいいのか
時に迷うケド

ゴールがある限り
そうこのまま 諦めないwon’t give up
信じていけるって
その顔を上げて
どんな経験だって そう
無駄にはしない Our life

Fly like a like a bird もうすでに
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって
Fly like a like a bird こんな風に
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって

何があったってDon’t give up
諦めずにいくぜ

いつの時代も
みな同じようにUp and Down
イイコトばかりじゃない。
時にLife is soタフ…
時に想う あの鳥のように自由に
飛んでいけたらな〜

Ooh ただ願って待ってるだけじゃ
何も起きない時間だけが過ぎてくTime goes by それだけじゃもったいない
Oh we can find the way (次のステップへ)
We can fly away… Let’s go

どんな時だってほらとばしてこー
みなぎるPowerつかわなけりゃ損
君も君も その隣の人も
疲れ知らずに上げてくぞ Hey
思えばLet’s go 悩みは無用
元気よくHands up 今両手を上げろ
何もできずに悩んでいるよりも
この空を自由に飛ぶぞ

Ooh Fly like a like a bird Oh yeah
Yo! オレにだって君にだって飛べるハズさ
今はまだ不安でもいつか
Yo! 大きな空はオレらのモノさ
自分のコト信じて少しずつ
でもまた1つ We will grow
この羽を広げて…

Fly like a like a bird もうすでに
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって
Fly like a like a bird こんな風に
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって

Yeah it’s gonna be o.k.
そう信じて Yeah one day
Oh I can
Yeah it’s gonna be o.k.
そう信じて Yeah one day
(自分はできるとそう信じよう)
We can fly We can!!! (まだまだ行くぜ)

Fly like a like a bird もうすでに
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって
Fly like a like a bird こんな風に
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって

Fly like a like a bird もうすでに
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can オレにだって
Fly like a like a bird こんな風に
Fly like a like a bird
Oh you can 君にだって
Oh I can Like a bird


26. GOLDEN MIC [REMIX]feat. KASHI DA HANDSOME, AI, 童子-T, 般若 / ZEEBRA

作詞:AI・DELI
作曲:AQUARIUS・AI

※I’m not gonna give up,
not gonna give up
まだこれから I’m gonna get up
For you… 明日のために
I’m not gonna give up,
not gonna give up
まだこれから 戦うから
For you… all my Familyのために※

毎日人と すれ違うけど
このBIG CITY、左右、誰も知らない
こわくなって 逃げ出したくなって
新しい環境に目をつぶる日々

考える時間も与えてくれないこの場所
ハコの中でうずくまってたって… Oh
じゃあ何のために
自分で決めたコトなのに
もう投げ出すの?
そんな訳にはいかない

(※くり返し)

またいでく旅 ナイバビ
ひとっとび かっとび
またこけるたんび ほころびる
がしかと生きのびるオレ
八起き七転び
(MY LIFE) IS なぞとき
こたえだしてく
そのつどいつなんどき
時々もれる陽 あびるのみ
空もほろびるほどのビルのびる
どの街にもうもれたタカラさがす
あからさまにみえないなかなか
たかだか あんぐらいで
ハナタカダカ(へしおるどまんなか)
ありんこみたくせまる波
写真じゃいたくでかいのに
すくなすぎるぜ
すきまからかまみる
どえらい波にのる旅

(※くり返し)

少しのミスを 犯したとしても
私はくずれない
チカラあるから
カンペキじゃないケド
どんな問題でも
乗り越えていけるから
君がいるなら

“MY FRIEND”の声が
胸の奥に響いて涙
あふれてる うれしくて…yeah…
それとひきかえに
私がどれだけ本当に
やれるのか 見せるから!!!

どいつもこいつも
ほしけりゃあんだろう
明日なんて どんなもんだって
流れてくだけ くりかえすだけ
(平等なもんはそんなもんだけ)
60何億分のなれの果て
(アラワザで
24 HOURS A DAY)
SURVIVE すんのは生きるため
あるいはいい気分で
死んでくため

(※くり返し×2)


27. Wavin’ Flag -Coca Cola(R) Celebration Mix with AI / K’NAAN

作詞:AI
作曲:AI・AFRA・TUCKER

まさに絶好調
今日のこのテンション
何かやらずにはいられない
どうしよう!!
誰か来る!!
Are you gonna stop me?
How?!
Yo! 誰にももう…
Can’t stop me now!!
ジェットコースターのよな
Bomb ass DANCE
一緒に踊りましょう
どうっスか?
I wanna be a big star
I mean, gonna be!! a big star
Watch!
絶対つかみます! いつか

※1, 2, 3
とりこになるの Live in DA BEAT
ドキドキ増すの
どうしたらいい?
I can’t stop my self…WA. WA. WA. WA. WA. WA!
WATCH OUT!!※

すごく近い近い
I’m so close 2 U
Now,
この状態で
What am I supposed 2 DO!
I mean
見たコトないものをみんなに
さあ!
聞かせてあげましょう!
meet DA BEAT!
Kick the leash
自由に
in DA BEAT!
それじゃあそろそろ
Everybody meet my team!!
AFRAとTUCKER,
Come show what U got!!
Do what cha gotta do!! Come on!!

(※くり返し)


28. One More Try feat. Chaka Khan

作詞:Char
作曲:Char

明治大正昭和平成
其レ其レノ時代背景
現代ハ二十一世紀
We Got To Live In Peace Together
上モ下モ左モ右モ
男モ女モ祈ル二十一世紀
It’s time to Learn Together

No Generation Gap 初メテノ
No Frustration, Just Satisfaction
No Generation Gap 此レカラノ
Destination, It’s All In Our Soul

There’s Something
That Has To Be The Same
But, Some Doesn’t
Have To Be The Way
All Generation Knew
All About It
Today Is OnlyTomorrow’s Yesterday

No Generation Gap 初メテノ
No Frustration, ‘Cuz
Real Information
No Generation Gap 此ノ先ノ
Destination,

It’s All UP To Our Soul Yeah

We’re Such Lucky Ones
‘Cuz We Were Born
Born In Time Of Great Rock’n’ Roll

Woo We Got To Sing Our Song Together
心ノ声ダケヲ聞カセテ
Woo We Gotta Swing Our Heart Together
今ダケヲ感ジテ

No Generation Gap


29. Letter In The Sky feat. The Jacksons

作詞:Miliyah・AI・青山テルマ
作曲:Miliyah・AI・青山テルマ

「愛されたいなら愛しなさい」ママが言ってた
だけど不器用だからやり方がわからない
ずっと居場所が欲しかった 傷付くのは怖かった
君がいて 笑っていて
君想って泣いてる
(I can be stronger)
幻想は夢 声は枯れ
今はひとりにしないで
(I won’t be loser)
どうしてそんなにやさしくするの?

愛が欲しくて 泣いて叫んだ
裸のままで生きたい
不器用な私だけど
知ってくれたのは君だけ (wow)
I wish I could fly(fly)
I wish you were here(here)
君こそTurned out to be the(best friend forever)
「大切なやさしい人」
言ってくれたのは君だけ
Yes, I’ll be there with you

When I was down 落ち込んでた時間
努力もせずに求めてたfreedom。
ナマイキで自分勝手、それなのになんでそんな優しくできるの?
笑ってくれるの?話してくれるの?
いつも君だけがそう。。今も泣きそー。。
God,,,I wish you were here
But I know you were here
だからもう大丈夫
(I can be stronger..)
君のおかげで 私は前より強くなれた
(I won’t be loser..)
目の前にいなくても
君が聞こえる

愛が欲しくて 泣いて叫んだ
裸のままで生きたい
不器用な私だけど
知ってくれたのは君だけ (wow)
I wish I could fly
I wish you were here君こそTurned out to be the(best friend forever)
「大切なやさしい人」
言ってくれたのは君だけ
Yes, I’ll be there with you

例えばお金・夢・愛 大切なモノ沢山あるけど、
君が教えてくれた事
「自分らしく生きていく覚悟」
君と出会えた事が 私の人生そのもの
君と今寄り添える事が そう、私の生き甲斐
(I can be stronger)
誰かに 笑われ 馬鹿にされても 私には君がいる
(I won’t be loser)
本当の優しさに 触れてしまった

もっと素直に泣けたらいいのに
もっと(もっと)自由に伝えられたらいいのに
君がそばにいてくれれば
君と笑って泣ければ
君を抱きしめていれば
ハートを強くするの
祈るように願ってた
誰よりも強い心で君を感じてるから

愛が欲しくて 泣いて叫んだ
裸のままで生きたい
不器用な私だけど
知ってくれたのは君だけ (wow)
I wish I could fly
I wish you were here
君こそTurned out to be the(best friend forever)
「大切なやさしい人」
言ってくれたのは君だけ (wow)
I wish I could fly
I wish you were here
君こそTurned out to be the(best friend forever)
「大切なやさしい人」
言ってくれたのは君だけ
Yes, I’ll be there with you, you, you 高く
I’ll be there with you, you, you 飛べる
Yes, I’ll be there with you, you 哀しくても
生きているyou, you 君と
Yes, I’ll be there with you


30. Incomplete feat. Boyz II Men

作詞:ATSUSHI
作曲:Andrew Choi・220・OA (Iconic Sounds)

たとえ絶望の中にうもれていたとしても… oh, why…

Something that we can’t replace
大切なその命は 誰にも奪えない
目の前の炎も くぐり抜けられる

Stand up and we can be brave
Cause everyday’s a brand new day
愛し合う想いはずっと消えることはないから
and I don’t want to give up

どんな色の魂も 救いたいから
それが争いの中に紛れていたとしても… oh, why…

Don’t be a afraid, Hold my hand
いつだって一人じゃないよ
涙ぬぐって、何度でもまたやり直せるから
When you believe you can fly
A miracle can happen today
愛し合う想いが全てを変えてくれるはず

悲しみの記憶も 癒えることない傷も
背負って生きてく 勇気さえあれば

There’s gonna be a better day for us
Smile with me you’re beautiful
あの空にも 虹がかかるだろう
It’s gonna be a better day…

Stand up and we can be brave
Cause everyday’s a brand new day
愛し合う想いはずっと消えることはないから

When you believe you can fly
A miracle can happen today
愛し合う想いが全てを変えてくれるはず


31. No more / EXILE ATSUSHI + AI

作詞:AI・Judith Hill
作曲:AI・Judith Hill・UTA

Girl, don’t tell me everything is okay
You’ve been going through
and everybody knows
I saw you cry when you looked the other way
You’re in a lonely place,
and that’s not the way it goes
When you got people you care, I’ll meet you
anywhere to chase your clouds away

人はいつでも1人じゃないんだよ
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh

どんなに遠くても関係ないんだよ
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh

いつもキミは1人で 頑張ろうとするけれど
now you’re so scared
(now you’re so scared)
助けが欲しい時は 頼ってよ、頼ってよ、
It’s O.K.
必ず誰かがキミのこと想ってるから…

人はいつでも1人じゃないんだよ
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh

どんなに遠くても関係ないんだよ
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh
I’ll be there for my sister
Who you gone call?
I’ll be there for my sister
To pick you up when you fall

I’ll be there for my sister
Who you gon’ call?
I’ll be there for my sister
You know you got a friend
I’ll be there for my sister,
I’ma ya to the end
I’ll be there for my sister
Yes, you know you’ve got a friend

I know you do the best you can
But when you need a helping hand
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh
It doesn’t matter where you are
You could never be too far
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh

I know you do the best you can
But when you need a helping hand
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh
It doesn’t matter where you are
You could never be too far
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister,
I’ll be there for my sister eh

MV

AI – 2016年11月2日発売 大ヒットBESTシリーズ第二弾「THE FEAT.BEST」ダイジェスト映像!

Download

Add To Favorites

206 favorites
Like Dislike

Total favorites: 1646

Favorites: 926

Favorites percentage: 56.257594%

Dislikes: 720

Dislikes percentage: 43.742406%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *